به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در هشتمین جلسه کارگروه عملیاتی امداد هوشمند از پالایش اطلاعات ۱۱هزار و ۴۰۳ پرونده مددجویی در سامانه خبر داد و گفت: از ششم آذرماه که فرآیند ثبت والایش اطلاعات پروندههای مددجویی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان شروعشده، تاکنون ۳۸ درصد پروندهها مورد بازبینی پالایش اطلاعات وثبت و ضبط قرارگرفته است.
او بابیان اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمترسانی به مددجویان و تحقق شفافیت راهاندازی شده است، افزود: پالایش، ویرایش و ثبت و ضبط اطلاعات پروندههای مددجویی در سامانه سرعت گرفته است اما اولویت اصلی تمرکز بر روی دقت و کیفیت در فرآیند انجام کار است.
صفری فعال بودن قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمند و کارآمد رابه دلیل حساسیت و اهمیت موضوع از اولویتهای کاری دانست و گفت: بایستی پالایش اطلاعات تعداد ۳۰هزار و ۳۸ پرونده مددجویی در مهلت مقرر توسط مددکاران خانواده انجام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان آموزش مددکاران و تحلیل گزارشهای روزانه از قرارگاه سامانه جامع امداد هوشمند را در ایجاد انگیزه بین مددکاران را ضروری عنوان کرد و افزود: پیگیری مستمر در خصوص رفع مشکلات فنی سامانه، تهیه و ارسال گزارش روزانه از اقدامات و عملکرد استان زنجان انعکاس اقدامات تحلیلی از میزان تحقق برنامه در فرآیند ثبت اطلاعات را در ادامه فرآیند انجام کار مهم و ضروری دانست.
صفری همچنین از راهاندازی سامانه نظام پیشنهادت نیز خبرداد و گفت: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد استان زنجان به نشانی Pishnahadat.emdad.ir راهاندازی شده است.
او بابیان اینکه نظام پیشنهادت یکی از ارکان مهم مشارکت اقشار مختلف جامعه در تصمیم سازیها در راستای پویایی سازمانی است، افزود: خیران، نیکوکاران و عموم مردم ولایی استان با مراجعه به آدرس سامانه پیشنهادت خودزا بهمنظور پیشبرد اهداف این نهاد و خدمترسانی بهینه به محرومین ثبت کنند.
انتهای پیام/م